Broadsheet uses BP.TV exclusive without proper reference

This post has been read 889 times!

July 7, 2014- The Broadsheet (BS) posted an online story today about the departure of the BPCA board member Fernando Mateo opening a spot for possibly a local resident to serve. The news of Mr. Mateo’s departure was an exclusive story by BatteryPark.TV (and one could argue caused by BP.TV coverage of his scandals). However, once again, the BS is claiming the story as their own, not referencing BP.TV.

This entry was posted in - Downtown oversight, - State Government, -- In the News, Battery Park City and BPCA, Gripes. Bookmark the permalink.

Leave a Reply